poniedziałek, 25 czerwca 2012

"W mętnej wodzie łowi się ryby"


Witam szanownych czytelników,

źródło: http://www.cp.ontv.pl/
do utworzenia bloga skłonił mnie niebywały natłok łajna, jakie starają się nam wcisnąć nasi właściciele pod przykrywką igrzysk zwanych mistrzostwami europy w piłce nożnej (małe litery celowe), a impulsem było słowo Czcigodnego Starego Niedźwiedzia. Nazwa zaś nawiązuje do wprowadzonej ostatnimi dni przez tego, jakże znamienitego blogera nomenklatury dotyczącej państwa w jakim przyszło nam żyć.
Jako, że z natury jestem oszczędny w słowo, będzie to raczej skrót aktualnych wydarzeń opatrzony w krótkie komentarze. I to tyle tytułem wstępu, bo w dzisiejszym świecie dość już mamy przerostu formy nad treścią.

Życzę wszystkiego dobrego i żywię nadzieję, że niniejszy blog przysłuży się choć w drobnym stopniu poszerzaniu świadomości społeczeństwa.

pozdrawiam,
Pulsar

PS. Na szatę graficzną przyjdzie jeszcze czas.
PS.2 Niech nie zwiedzie czytelników załączone zdjęcie - nie sympatyzuję z żadnymi anarchistami, a jedynie hasło mi się spodobało.

2 komentarze:

  1. Czcigodny Pulsarze
    Jest mi bardzo miło że udało się Ciebie namówić do podjęcia takiej decyzji.
    Każdy blog ma swoją specyfikę. Więc bardzo dobrze że wybrałeś styl mało słów, dużo treści, bardzo poważne problemy. Pozdrawiam serdecznie i spieszę napisać u nas o Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowny Pulsarze
    Na początek twojego blogowania pozostaje mi jedynie życzyć ci powodzenia i Zdrowia. Przyda ci się, bo pracy możesz mieć naprawdę sporo.

    Pozdrawiam,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń